Първоначално публикувано от ecotronic
Покажи съобщение
Сега ще му дам един шанс, за да видя дали ще донесе вода от слънцето - да вземе на диагностика да се закачи към таблото на 147-цата му и да каже при 80 и при 97 градуса, където завърта перките, да каже стрелката къде застава. И да гледа показанието на температурата от таблото директно, а не от ЕКУ-то на двигателя. И този морков му го подавам само и само да каже тъп съм, извинявайте. Бях толкова заблуден до сега. Благодаря.
Само на 156-ците не е така и там си прави проблем, защото в уреда за температура няма никаква логика, а мери чисто съпротивление на датчика, все едно му мери съпротивлението. И като стрелката се сговняса, както написах много често срещан дефект, и като направи потенциална разлика между масата на уреда и този на датчика, то става манджа с грозде.
Ама техническия инвалид-карък е прекалено ограничен и представите му няма как да се развият до такова ниво явно.
Comment